Свържете се с нас на 0700 14 802 или 02 902 0506
Как се таксува Вашето обаждане?
- За разговори от фиксираната мрежа - на цената на един градски разговор за цялата страна;
- За разговори от мрежата на мобилни оператори, включително и международни, се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния Ви план с телекомуникационния оператор.
При ограничение в абонаментния Ви план за избиране на телефонни номера, стартиращи с 0700*, може да се свързвате с нас и чрез номер +359 2 902 0506.
Когато се свържете, ще чуете стандартно въвеждащо съобщение: „Здравейте! Вие се свързахте с Контактния център на Националния осигурителен институт“. Обаждането започва да се таксува от този момент. В зависимост от необходимата Ви информация, можете да изберете една от следните опции (изберете подходящата цифра от клавиатурата на телефона):
(1) Пенсии и Осигурителен архив;
(2) Временна неработоспособност и майчинство;
(3) Парични обезщетения за безработица;
(4) Електронни услуги:
- (1) За уеб приложенията за издаване и подаване на болнични листове, електронни справки, ПИК и ИКО;
- (2) За ползване на електронни административни услуги и подписване с електронен подпис.
(9) Свързване с оператор за бързи въпроси, извън обхвата на изброените по-горе теми.
Нашите консултанти са на разположение от 8.30 до 17.30 ч. всеки работен ден.
Ние предоставяме информация, консултираме, насочваме и подпомагаме по въпроси, свързани със социалноосигурителното законодателство и предоставяните от НОИ административни услуги.
Как да подадете сигнал, споделите мнение или препоръка, както и да зададете въпрос, свързан с тълкуване на социалноосигурителното законодателство, становища и указания, ще научите тук.
Информация, съдържаща лични данни, може да бъде получена чрез ЕГН/ПИК или БУЛСТАТ/ИКО.
ПИК се издава по електронен път или на място от всяко едно териториално поделение на НОИ без оглед на адресна регистрация на лицето.